Bijzondere kater met een fantastisch karakter!!!

Aangeboden: Bijzondere kater met een fantastisch karakter!!! Prijs: N.o.t.k.

Bobby is een lieve kater en word 1 september 2010 1 jaar oud, hij heeft een heel bijzonder karakter, is erg sociaal en heel lief voor andere katers en poezen hij kan speels zijn maar ook heel lief en knuffellig.Bobby past zich makkelijk aan en luisterd uitstekend een duidelijke ''nee'' is genoeg voor hem
De rede dat ik bobby weg moet doen is omdat hij bij mij niet naar buiten kan en hij hier erg veel behoefte aan heeft dus een nieuw thuis met een veilig buiten is een Pré en omdat ik door wisseling van mijn werk weinig thuis ben
Bobby is kortharig en heeft een hele mooie bouw en fantastisch grote ogen je kunt goed contact met hem maken en het is een echte trouwe vriend dus ik hoop dat ik een goed thuis voor hem vind.

Heb je vragen mail of bel gerust 06 54 91 31 52

groetjes jamila
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger