ivm ziekte lieve gecastereerde kater aangeboden met spoed!!!

Aangeboden: ivm ziekte lieve gecastereerde kater aangeboden met spoed!!! Prijs: Gratis

Kenmerken
  • Type:
  • Kortharig
  • Geslacht:
  • Kater
  • Leeftijd:
  • 6 jaar of ouder

Beschrijving
met zeer veel spoed zoek ik een lief tehuis voor mijn lieve en goed verzorgde kater sam.
hij moet helaas een ander huisje hebben omdat ik ziek ben en noodgedwongen naar een andere woning moest.
aangezien sam graag buiten speeld en het bij mij niet de mogelijkheid heeft ivm zeer drukke weg,
zoek ik mensen die sam liefde en aandacht geven zoals ik dat altijd gedaan heb.

sam is een kater van 9 jaar die graag speeld en buiten is .
ook houd hij van speelgoed om mee te spelen
sam is altijd goed verzorgd

ook kan sam goed met honden en katten overweg.

natuurlijk moet sam wel even wennen aan zijn nieuwe omgeving.

heeft u interesse in sam bel dan gerust. tel 0620424336
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger