Prachtige Blauwe Britse Korthaar!

Aangeboden: Prachtige Blauwe Britse Korthaar! Prijs: Bieden

Hallo, mensen

Hier bied ik mijn Blauwe Britse Korthaar aan. Ze is heel lief en aanhankelijk! En ze is een echte binnenkat. De reden dat ik haar weg doe, is omdat ze niet zo goed samen gaat met mijn andere Britse Korthaartje. Dit ligt absoluut niet aan de poes die ik te koop aanbied maar dus aan mijn andere poes, die accepteerd haar niet.

Ze heet Ziva en komt uit een prachtige lijn Britse kortharen. Ze vind het heerlijk als je over haar buikje aait en heeft een enorm lief en zacht karakter. Ze komt ook graag bij je liggen en vind het fijn als er mensen om haar heen zijn, maar kan ook goed alleen zijn. Verder is Ziva niet gesterilliseerd, ze kan dus nog een nestje krijgen en heeft verder nog geen kittens gehad. Ze is immers nog maar 1 jaar oud, dus ook lekker speels en jong.

Ze is helemaal gezond verder heeft al haar entingen gehad en heeft een prachtige stamboom! Ze is overal op getest en heeft een hele mooie gezonde glanzende blauwe vacht.

Ik vind het jammer om haar weg te doen, maar helaas is het niet anders. Ik hoop dat ze een warm en liefdevol huisje krijgt! U kunt mij mailen of bellen, maar bellen gaat sneller.

mvrgr Pamela.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger