Wij zoeken (een) nieuw(e) baasje(s)!

Aangeboden: Wij zoeken (een) nieuw(e) baasje(s)! Prijs: Gratis

Hallo!

Wij zijn Jantje en Puck en zoeken nieuwe baasjes. Het zou leuk zijn als we bij elkaar blijven, maar apart is eventueel ook mogelijk. Even voorstellen...

Ik ben Jantje en ben 3 jaar oud. Ik ben een grijze tijger en ben een beetje scheel. Maar daar heb ik zelf geen last van hoor. Ik ben een actieve en aanhankelijke kat. Ik speel veel en lig graag op schoot. Ik ben ook een beetje ondeugend, maar doe niemand kwaad want ik ben een allemansvriendje als het om mensen gaat. Ik ben gechipt, geënt, ontwormd en geholpen. Ik zou het leuk vinden om in een gezin te komen met kinderen zodat er lekker veel met me gespeeld en geknuffeld kan worden. Ik kan goed met honden overweg, maar niet zomaar met alle andere katten en poezen, want ik wil graag de baas zijn, een echt alphamannetje! Ik woon al mijn hele leven binnen, maar volgens mijn baasjes zou ik het buiten ook heel erg leuk vinden.

En ik ben Puck, een lieve kleine poes. Ik ben zo klein dat ik er nog uit zie als een kitten, maar ik ben echt al 2 hoor. Ik ben heel schuchter en een beetje bang voor nieuwe mensen en honden. Maar als ik je eenmaal lief vind dan kom ik graag knuffels halen. Ik zit niet zo graag op schoot maar ben wel graag in de buurt van mijn baasjes. Ik ben ooit geboren op een boerderij maar daarna een binnenkatje geworden. Ik kan dus goed op een flat maar zou het allerliefste ook weer naar buiten kunnen. Ik ben niet gechipt en geholpen, maar wel geënt en ontwormd. Als ik niet samen blijf met Jantje, kom ik graag in een gezin met een andere kat of poes. Waar ik nu woon heb ik een grote vriend Mo, een boskat. We moeten helaas gescheiden worden. Maar het aller lekkerste vind ik het om samen met hem te kroelen.

Bericht van de baasjes:
Voor beide beestjes geldt dat we op zoek zijn naar een warm en liefdevol thuis waarbij u veel aandacht voor ze heeft. We hoeven geen geld voor ze te hebben, maar wel de garantie dat ze de zorg krijgen die ze verdienen. Alleen het beste is goed genoeg.
Omdat we nog twee katten hebben die wel bij ons blijven gaan de katten weg zonder toebehoren. U moet dus zelf zorgen voor een kattenbak, eten en drinkbakken, krabpalen en eventuele andere toebehoren. Voor beide katten is wel een paspoort met ent-informatie aanwezig.

Als u geïnteresseerd bent kunt u een mail sturen naar arjanvans@gmail.com met motivatie en info over uzelf. Wij kiezen uiteindelijk uit alle mails degene wie wij denken dat het meest geschikt is. U krijgt sowieso bericht terug, ook als u het niet wordt!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger