2 gratis katten op te halen per direct

Aangeboden: 2 gratis katten op te halen per direct Prijs: Gratis

hallo, hier bied ik mijn 2 katten eigenlijk nog kittens aan omdat ik ze helaas niet meer kan verzorgen en de kosten niet meer kan opbrengen..ze zijn nu bijna 9 maanden oud en het zijn echt lieve beestjes het zijn broertjes van elkaar.. en wil een lief baasje voor de katjes omdat het mij niet meer lukt..ze kunnen per direct mee en je krijgt er ook wat spulletjes bij de voer die ik nog over heb, de kattenbak, de drink en eetbakje., kammetje om ze te kammen en kattenshampoo wie wil er voor deze 2 lieve beestjes zorgen en een lief en warm huis geven ze moeten snel weg want ik kan het niet meer helaas
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger