gezocht lieve baas/bazin voor minoe.

Aangeboden: gezocht lieve baas/bazin voor minoe. Prijs: Gratis

Voor mijn moeder doe ik een oproep! zij is 78 jaar en heeft al een aantal beroertes en tia*s gehad. zij heeft een verschrikkelijke lieve poes-daar mijn moeder bij leven graag een goed tehuis wil voor minoe probeert zij via deze weg een heel goed thuis voor haar te vinden. minoe is een binnenkat-kan erg goed met honden.maakt niets stuk en is een tevreden poes. als er kleine kinderen op bezoek komen gaat ze onder het bed liggen,dat is haar te rumoerig. krabt niet aan meubels wel aan de krabpaal.ze is gek op poezenmandjes-kartonnen doosjes,en slagroom uit de spuitbus(ze krijgt 2 x per dag een beetje),dit omdat mijn moeder haar als kitten in huis heeft gehaald,ze was toen erg mager(dat is nu wel anders).haar vacht is zwart-wit,en ze is tussen de 4 en 5 jaar. zit graag op schoot,en luistert als je met haar praat. dus het liefst iemand die op een flat woont. als mijn moeder de post gaat halen zit ze trouw voor de lift te wachten. ook al komt de lift weer langs ze stapt er niet in. dus mensen,mocht het verhaal u aanspreken ,alleen bij serieuze kattenliefhebbers maakt ze een kans.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger