Oosters Korthaar Poes

Aangeboden: Oosters Korthaar Poes Prijs: Bieden

Hallo
Mijn Naam is Zen en ben een oosters korthaar in de kleur chocolate tabby.
Ik heb maar 1 keer een nestje gehad met een super leuke peterbald kater hier zijn
allemaal knappe peterbald kittens uit geboren die op ééntje na allemaal bij mijn baasjes zijn blijven wonen.
ik mag van mijn baasjes op zoek gaan naar een nieuw thuis om lekker te genieten van mijn oude dag ik wordt
dan ook gesteriliseert voor dat ik naar een goed thuis mag. dus fokkers hoeven op mij niet te reageren.
ik ben gewend aan honden die ik ook super leuk vind. denk je mij een goed thuis te kunnen bieden dan kun je contact op nemen met mijn baasjes. de prijs die ze voor mij vragen is 250,= dit is inclusief de kosten van mijn sterilisatie en deze kost 110,=
groetjes en misschien tot ziens ( Zen )
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger