zeer mooie kittens !!!

Aangeboden: zeer mooie kittens !!! Prijs: € 180,00

lieve kitten voor een lieve prijs .

MENSEN PASOP ik ben de laatste 2 dagen op zoek naar een kitten en krijg hier steeds dan zelfde brieven van iemand die kitten aanbied en u geld wil hebben maar u krijgt er niets voor terug kijkt u zelf maar ik zal u hier de voorbeelden laten zien U BENT GEWAARSCHUWD . zijn er nu echt geen eerlijke mensen meer waar je een lieve kitten kunt kopen ??????


Hallo mijn lieve,

Bedankt voor deze grote interesse in mijn mooie Britse korthaar kittens.
Ze zijn heel sociaal met andere huisdieren en kinderen, een huis gebouwd. waren de leeftijd van 10 weken en een gewicht per stuk 1.5.
ze zijn schoon.
Ik hou van je beloofd dat je de kitten te houden. Ik heb twee mannelijke en een vrouwelijke.
ze gaan door de naam van Gina, Lilly en Rex.
ze zullen komen met alle nodige documenten, en zelfs hun voedsel menu en garantie voor een jaar.
vereisen veel aandacht, ze zijn erg jong.
Met het beste van mijn kennis Ik weet dat je zult er geen spijt waardoor ze thuis als een gesloten bedrijf.
Mijn prioriteit ligt niet prijs, maar alleen iemand die heeft beloofd om voor zichzelf te zorgen en zorgt ervoor dat ze zullen worden gehouden.
Ik heb ook een paar vragen hieronder voor mij wilt beantwoorden, zodat ze weten het is een perfecte familie, gaf ik mijn baby.

1) Heb je ooit zelf een kitten?
2) Heeft u kinderen?
3) Kan heel goed voor haar als een kitten?
4) Waar ben je?
5)hoeveel kittens zal u wilt?

Ik zal ook willen dat je terug te krijgen naar mij indien geïnteresseerd.
Ik heb bijgevoegde foto's van de kittens voor u om te zien hoe ze eruit zien als van het moment.
bedankt
susan


DE VOLGENDE

goede dag lieve,
Ik ben erg blij om te lezen van je.
Ik ben niet de verkoop van deze kittens, maar ik ben hen gegeven voor een onze goedkeuring aan liefdevolle en zorgzame woningen.
Ik krijg ze uit omdat mijn latere echtgenoot, die hadden de kittens is dood, en elke keer zie ik de kittens denk ik aan mijn latere echtgenoot, die stierf in een auto-ongeluk en voel ik me zo slecht, dus ik wil geven aan kittens aan iemand ver weg van mij dus ik zal niet altijd zien, dus als je wilt een van hen moet je me beloven dat je liefde en zorg voor de kittens, net als mijn man deed.
de kittens zijn 13 weken oud, 2 reutjes en 2 teefjes ingeënt en geregistreerd met een jaar garantie gezondheid van onze dierenarts arts. zoals ik al zei je, ik ben niet te verkopen, maar gezien ze uit voor een adoptie
Ik zal u graag informeren dat ik in Spanje, dus als u de kittens of een van hen te nemen, dan wat je hoeft te doen is om mij uw bestelling details, dus ik zal gebruik maken van een huisdier levering agentschap zendt de kittens of kitten aan u ooit je bent zo, ik zal willen dat u mij de volgende informatie die ik zal gebruiken bij de huisdieren vervoer bureau om de kittens naar u sturen.
zijn er nog:

- Uw volledige naam
- Uw volledige adres
- Uw stad postcode
- Uw telefoonnummer

Zodra ik deze, zal ik gebruik maken van een huisdier vervoer agentschap voor de kittens naar u sturen.
Het agentschap zal het vervoer van de kittens of kitten van Spanje naar uw huisadres, en alles wat je zal moeten betalen is 170 € per kitten.
Ik zal wachten om te lezen van u
EN DE VOLGENDE

goede dag lieve,

Ik ben erg blij om te lezen van je.
Ik ben niet de verkoop van deze kittens, maar ik ben hen gegeven voor een onze goedkeuring aan liefdevolle en zorgzame woningen.
Ik krijg ze uit omdat mijn latere echtgenoot, die hadden de kittens is dood, en elke keer zie ik de kittens denk ik aan mijn latere echtgenoot, die stierf in een auto-ongeluk en voel ik me zo slecht, dus ik wil geven aan kittens aan iemand ver weg van mij dus ik zal niet altijd zien, dus als je wilt een van hen moet je me beloven dat je liefde en zorg voor de kittens, net als mijn man deed.

de kittens zijn 13 weken oud, 2 reutjes en 2 teefjes ingeënt en geregistreerd met een jaar garantie gezondheid van onze dierenarts arts. zoals ik al zei je, ik ben niet te verkopen, maar gezien ze uit voor een adoptie

Ik zal u graag informeren dat ik in Portugal, dus als u de kittens of een van hen te nemen, dan wat je hoeft te doen is om mij uw bestelling details, dus ik zal gebruik maken van een huisdier levering agentschap zendt de kittens of kitten aan u ooit je bent zo, ik zal willen dat u mij de volgende informatie die ik zal gebruiken bij de huisdieren vervoer bureau om de kittens naar u sturen.
zijn er nog:

- Uw volledige naam
- Uw volledige adres
- Uw stad postcode
- Uw telefoonnummer

Zodra ik deze, zal ik gebruik maken van een huisdier vervoer agentschap voor de kittens naar u sturen.
Het Agentschap zal de kittens of kitten van POTURGAL vervoer naar uw huisadres, en alles wat je zal moeten betalen is 190euro per kitten.
Ik zal wachten om te lezen van u
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger