Siberisch meisje zoekt een nieuw huisje

Aangeboden: Siberisch meisje zoekt een nieuw huisje Prijs: € 250,00

Hallo
ik ben een
shaded silver
Siberisch meisje en ben als laatste over gebleven terwijl ik toch volgens mijn baasje wel erg lief en een postzegeltje ben
En van het hele nest met langharigen ben ik een gladharig dus vraag minder borstel werk dan me broertjes of zusjes

Nu ben ik dus nog zoekende naar een nieuw huisje waar de mensen ook een blikopenner hebben
Nou ja das een beetje uit de tijd mogen ook wel kuipjes zijn hoor
Ik ben opgegroeid met meerdere soorten poezen - duitse herder en veel kinderen
Dus je kunt wel zeggen dat ik aardig wat gewent ben

Als ik ga verhuizen neem ik me gezondheids - enting boekje mee en krijg ook een kittenpakketje mee
Ik heb dus mijn entingen al gehad en zon vies pipetje met spul erin tegen beestjes uit en inwendig

groetjes Kneintje en misschien tot ziens
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger