Timo britse korthaar * europese korthaar kitten

Aangeboden: Timo britse korthaar * europese korthaar kitten Prijs: € 125,00

Te Koop : Timo britse korthaar * europese korthaar kitten


Hallo allemaal mij naam is Timo

ben geboren vrijdag 22 april en 17 juni ben ik 9 weken oud en mag ik mee

mij vader is raszuivere britse korthaar * mij moeder is raszuivere europese korthaar

ik ben een kater, kortharig, geheel wit van kleur die goed kan horen en heb super lief karakter

ik kom uit een nestje van 4, waarvan 3 kittens zijn gereseveerd


foto 1 dat ben ik Timo

foto 2 is mij moeder Kelly

foto 3 is mij vader Rommy en is aanwezig


Timo is 1 keer ingeent, diverse keren ontwormd en ontvlooit


Timo kost 125,- en u krijgt met mij mee:

- paspoort met gezondheids verklaring

- kitten pakket

- boekje met leuke tips en informatie over kittens



Voor vragen of belangstelling om langs te komen, reageer via de mail
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger