Oh wat zijn ze lief...

Aangeboden: Oh wat zijn ze lief... Prijs: Bieden

Hallo....

Mijn kleine britskorthaar heeft kleintjes gekregen op 24 juni.
Helaas was het niet de bedoeling dat mijn eigen huiskat de vader zou worden (zie foto)
Tegenhouden kon ik niet meer, het was gelijk raak!

Het zijn dus half britskortharigen met een schat als vader, maar moet zeggen.....het zijn prachtige kittens geworden.

Ik vraag er dan ook niet veel voor en doe dit ook meer omdat ik echt wil dat ze een goed plekje krijgen.
Inentingen en wat er allemaal bijkomt....zal gebeuren.
Ik geef ze supergezond mee..

Ze liggen bij me in huis.....op de bank hahaha... En dus zijn mensen en lawaai gewend. Ze vinden het nu al fijn om vastgehouden te worden.
Het zijn echt skeetjes.

Moeder en vader zijn ook erg lief en zitten het liefst bij je.

Als u meer informatie wilt kunt u mij bellen op 0620026970

Liefs Irma
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger