Spotted bengaal kittens

Aangeboden: Spotted bengaal kittens Prijs: N.o.t.k.

Hallo mijn broertje en zusje zijn verhuisd naar hun nieuwe baasjes en nu ben ik ook nog op zoek naar een leuk en liefdevol huis.
Opa is Int. kampioen en vader op vele shows uitmuntend 1.
Ik ben geboren op 30 maart en mag het nest verlaten.
Ik ben een meisje en heb veel pit en vind het heel leuk om te spelen en ravotten.
Mijn baasjes zijn heel lief en daar kroel ik ook regelmatig mee.
Ik groei op in huis waar het hele gezin, man, vrouw en 2 kinderen, veel rondlopen.
Ook komen er regelmatig vriendinnen over de vloer en heel leuk om met hen te spelen.
Als de baasjes met huishoudelijke klussen bezig zijn wil ik er heel graag bij zijn en .....misschien kunnen we wel helpen.

HEB JE INTERESSE IN MIJ ECHTER HET KOMT NIET UIT MERT EEN GEPLANDE VAKANTIE, GEEN PROBLEEM, LAAT EVEN WETEN EN MIJN BAASJES HEBBEN ZEKER EEN OPLOSSING.

Wil je mij eens in levende lijve zien maak dan een afspraak en ik weet dat ze hier lekkere koffie en thee schenken. Je kunt dan ook gelijk mijn vader en moeder bewonderen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger