grijze schildpad poes

hallo.
ik ben genoodzaakt om afstand te doen van mijn liever kruising pers/ noorse boskat..
ik ben te weinig thuis...
en kan haar niet de verzorging geven die ze nodig heeft.zoals borstelen. enz...noah komt wel buiten maar niet verder van achter het huis.. als ik 1 keer noah roep of stamp een keer op de vloer dan rent ze naar binnen. ik heb noah gekocht toen ze 13 weken was. ze was erg bang. ik heb veel tijd in haar gestoken.. ik zat toen zonder werk.. dus had er alle tijd voor.. noah komt nu wel naar je toe maar ze slaapt niet graag op schoot.. ik heb haar vertrouwen gewonnnen.. en ze komt nu ook wel bij visite in de buurt...noah heb ik zelf kaal geknipt.. ze had het veel te warm met dat dikke vacht... ze is grijze rood wit zwart van kleuren van alles door elkaar. haar onder vacht is WIT... maar als ze lang haar krijgt wordt ze weer grijs... het haar begint alweer wat aan te groeien...noah is altijd netje op tijd ontwormt.. en is vlo vrij... ze is andere katten en honden gewent... noah is heel leif ze klauwd niet ze krapt ook niet... maar ze is wel terug houdend... als de water of voer bak leeg is dan miauwd ze dan vraagd ze aandacht dus dan weet ik alweer genoeg..ik hoop dat ik via deze weg een liefde vol gezin voor noah kan vinden.. bij iemand waar ze wel haar aandacht krijgt die ze verdiend.. en op tijd gekamtp wordt enzo...noah is NIET geholpen... ik heb tot 2 keer toe een nestje bij haar gehad maar ze is er niet goed voor.. dus ze hebben het niet overleeft.. ik heb helaas het geld niet om haar te laten sterliseren...noah is ongeveer 3 jaar oud... en is kattenbak zindelijk..
voor meerdere vragen kunt u mij mailen..en als het serieus is dan geef ik mijn nummer af.
m.v.g. melissa
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger