Highland Fold met Brits Korthaar duo te koop

Te koop:
2 hele lieve, rustige katten die prima in een (jong) gezin of bij oudere mensen zouden thuis voelen.

Diesel, een Highland Fold poes geboren op 24-10-2006. Ze is een Seal tabby point en heeft dus een grijze vacht met een hele mooie donkere volle staart.
Gizmo, een Brits Korthaar kater en is geboren op 25-06-2005. Zijn kleur is Cream silver tabby spotted en is licht oranje.

Beide katten zijn afkomstig van fokker Daam van Zoomeren (Cattery MingMang) en voorzien van (gelamineerde) stamboom, paspoort en chipgegevens. Ze zijn in januari helemaal nagekeken door de dierenarts en voorzien van inentingen en andere zaken. Beide katten zijn geholpen en worden niet krols maar zijn dus niet geschikt om mee te fokken!

Waarom ze te koop zijn:
Ik heb begin januari 2 hele mooie katten in huis genomen, deze kon ik overnemen nadat de bazin was overleden aan kanker. De man die achterbleef had totaal geen binding met de katten want ze waren immers van haar.
Ik wilde al een tijdje heel graag huisdieren, ik heb vaak op het punt gestaan om bij het asiel langs te gaan maar nooit gedaan omdat je nooit weet wat je nu precies in huis haalt. Ik ben toen gebeld door een vriendin die wist dat ik graag katten wilde en ben langs gegaan om de katten te komen bekijken en was gelijk verliefd.
Inmiddels heb ik ze al een tijdje maar ik heb al een tijd lang allergische reacties als ik te lang in de buurt ben. Daar komt nog bij dat blijkt dat ik toch niet zo heel vaak thuis ben als dat ik dacht.
Ik ben nu zo ver dat ik nu echt besluit om een nieuw baasje voor ze te zoeken. Ik ben er inmiddels wel achter dat ik katten super leuk vind maar dat ik er op dit moment niet de tijd voor kan vrijmaken.

Het zijn de liefste katten ter wereld, ze hebben bij mij het hele huis ter beschikking, ook als ik niet thuis ben.
Ik heb nog niets gevonden wat ze stuk hebben gemaakt. Ze gaan netjes op de bak en krabben alleen aan de krabpaal. Ze zijn heel sociaal en komen altijd kijken als er nieuwe mensen zijn, ze laten zich oppakken en over hun buik aaien. Je kan zonder problemen de nagels knippen en dat wil toch wel wat zeggen.

Je krijgt alle spullen erbij; eten en drinkbakken, krabpaal, speeltjes, kattenbak met korrels, voedsel en uiteraard alle papieren.

Ik wil graag dat ze naar mensen gaan die meer tijd voor ze wil maken en bij voorkeur een gezin of mensen die veel thuis zijn. Het zijn lieve rustige binnenkatten die niet mensenschuw zijn en niet bang zijn voor kleine kinderen.

Bel mij voor meer informatie of om een afspraak te maken om langs te komen en om ze te ontmoeten.
Ik heb nog bakken met foto's voor geïnteresseerde.

Diesel is haar hele leven bij Gizmo geweest en daarom verkoop ik de katten niet los.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger