Mooie unieke kitten mag dit aankomend weekend verhuizen

Hallo mensen ik ben als enige over uit een nestje van 6, en ben opzoek na een nieuw huisje.
Ik doe alles netjes op de bak, en eet zelfstandig kitten brokjes van Royal canin plus lekkere mouse van dit merk.
Maar afentoe ga ik ook nog bij mama proberen te tutten hihi.
Verder heb ik veel van mama mee gekregen.
De mooie amber kleurige ogen, en het brede koppie met me Tabby Vachtje.
Voordat ik ga verhuizen ben ik met de 3,5,8 weken ontwormd ,en ontvlooid.
En krijg een leuk kitten pakket mee van Royal canin.

Ik mag al dit aankomend weekend verhuizen.
En ik kost € 275-

Mijn mama is een Black Smoke Exotic Shorthair.

Papa is een Black White Maine Coon.

Bent u geïnteresseerd in mij kunt u contact op nemen 06-211 815 78.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger