Ontzettend lieve en aaibare poes nu gratis af te halen

Aangeboden: Ontzettend lieve en aaibare poes nu gratis af te halen Prijs: Gratis

Beste mensen,

Gezien ik de laatste tijd heel weinig thuis ben en zodoende niet genoeg tijd meer heb om mijn lieve huisdier te verzorgen, zoek ik met spoed een nieuw baasje.

Het is een lieve poes van ongeveer 3 jaar oud (ik heb haar ooit overgenomen van iemand om te voorkomen dat ze het asiel in ging). Het feit blijft dat het natuurlijk ook voor haar geen pretje is als ik nooit thuis ben en zij dus niet genoeg aandacht en liefde krijgt.

Ze is gesteriliseerd.

Het is een lieve aaibare poes, en na een korte gewenningsperiode zal ze ook op schoot komen zitten en rustig bij je liggen. Ze kan makkelijk met kinderen omgaan en heeft een lief karakter, mede daarom denk ik dat anderen voor haar veel meer aandacht kunnen hebben dan ik.

Gratis af te halen in Zaandam, voor meer info graag even bellen of mailen.

Met vriendelijk groet,

Maikel Ronitz
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger