Ragdoll poesje

Hallo,

Ik ben op 16 april geboren en ik zoek een leuk, lief huisje.
Ik ben een meisje en wordt opgevoed in de huiskamer dus ik ben gewend aan alledaagse geluiden en drukke mensen. Ik doe mijn behoefte al netjes op de bak en ik eet mijn Royal Canin kittenbrokjes heel netjes.
Ik mag verhuizen vanaf 16 juli en ik ben dan ingeënt, ontwormd en ontvlooid ( uiteraard met dierenpaspoortje ). Ik kan eventueel nog wat langer hier blijven i.v.m. vakanties oid.
Papa heeft wel een stamboom maar mama niet dus we krijgen geen stamboom mee wel zijn we 100% Ragdoll.

Om kennis met mij te maken ( of 1 van mijn broertje of zusjes ) of meer foto's te zien mail dan gerust.Op dit moment ( 14-6 ) weeg ik 1100 gram. Dus ik begin al aardig groot te worden.
Mvg
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger