Wegens omst. Siamees & Oosters Korthaar

Wegens beëindiging van mijn relatie en mijn Full-time baan, kan ik mijn 2 kanjers niet de aandacht geven die ze nodig hebben. Ze zitten daardoor vaak alleen. Daarom zoek ik een blijvend huisje waar ze voor altijd samen mogen blijven.

Desteny ( foto 2 ) is een Oosters Korthaar Black Tortie ( ex ) poes
van bijna 6 jaar oud. Desteny is ontzettend lief en houd van asndacht. Wel een dame die weet wat ze wil. Destiny is op gegroeid met andere katten en honden. En heeft een Stamboom, is goef geënt en altijd op tijd ontwormt. Desteny heeft 3 nestjes gehad in het verleden en heeft nakomers over de hele wereld.

Sheeta is 3 jaar en wat meer terug houdender dan Desteny. Sheeta trekt zich dan ook erg op aan Desteny en heeft wat langer nodig om te wennen. Sheeta is met de hand groot gebracht en is erg gesteld op mensen. Het liefst is ze de hele bij je in de buurt, zit op schoot of ligt graag bij je in bed. Net als Desteny. Sheeta is een Siamees Cinnamon Tabby Point ( ex ) poes. Heeft een Stamboom, is geënt en altijd op tijd ontwormt.

Ik doe ze echt met pijn in mijn hart weg en hoop daarom op een goef contact met de nieuwe eigenaar(s). Beide zijn heel speciaal voor mij, want ik beide op de wereld zien komen en groot zien worden.

Ik doe ze niet gratis weg, omdat ik bang ben dat ze dan in verkeerde handen terecht komen.

Voor beide dames samen vraag ik 250,00 euro. Dat is 125,00 euro per kat.

Wil jij voor mijn schatten zorgen ?
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger