zeer goed thuis voor lieve mooie dame gezocht

hallo ik ben happy
een zeer lieve perzische poes van net 5 jaartjes oud.tot mijn grote verdriet is mijn bazinnetje op zoek naar een zeer goed nieuw huisje voor mij.het liefst ergens waar er geen andere katten aanwezig zijn,want dan voel ik me niet meer zo op mijn gemak.ik ben een zeer aanhalig katje en hou van aandacht en kroelen,en daarom ben ik liever alleen,bij iemand die alle tijd voor mij heeft.dus ook ben ik op zoek naar iemand die niet hele dagen van huis weg is,maar die veel aandacht aan mij kan besteden,omdat ik dat nu zo mis van mijn lieve baasje...
even een korte omschrijving van mij:ik ben dus net 5 jaar geworden op 10 juni.ik ben in het bezit van een stamboom.ik heb een zeer mooie tekening op mijn koppie zoals jullie zien,best apart..ik ben zeer lief en aanhankelijk.ik wordt niet graag opgetild,maar als ik je lief vind kom ik wel bij je op schoot liggen en veel met je kroelen en als je ophoudt met kroelen kom ik met mn pootje naar je toe om te vragen of je door wil gaan..ik wordt niet meegegeven aan iemand die denkt met mij te kunnen fokken! ik ben een iel en mager poesje maar zeer gezond volgens de dierenarts.ik eet alleen royal canin persian,iets anders lust ik niet,dus ook geen blikvoer.ik ben op zoek naar een lief en goed persoon die mij de rust en een goed thuis kan geven waar ik verder oud mag worden,dus denk jij dat je dat bent,mail dan mijn vrouwtje voor een afspraak om te komen kijken naar mij..
mvg happy
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger