mooie Maine Coon jonge dame met Stamboom

Hallo Hier ben ik dan een super mooie Maine Coon Dame met stamboom. Mijn kleur is Black Silver Tortie Tabby White Blotched. Ik zoek een ander plaatsje want het is hier erg druk met andere poezen. Ik ben liever alleen of met nog één vriendje of vriendinnetje. natuurlijk ben ik kattebak zindelijk en ik ben ook geënt, gechipt en ontvlooit. ook heb ik een mooie Stamboom en er zit geen fokverbod op mij. ik ben een echte binnenpoes, ik mag alleen naar buiten in een ren. dan kan ik niet onder een auto komen, net zo veilig voor mij. wilt u of kan u mij een goed plaatsje bieden, neem dan kontact op met mijn huidig personeel, dat kan via de mail of telefoon 06-26984844. groetjes Pearl
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger