Perzisch silver shaded kater - SUPER LIEF!

Dag allemaal,

De ouders van dit mannetje hebben gestoeid, terwijl ik enkele maanden in het buitenland was, waardoor dit superlief resultaat.

Dit kleine mannetje was als eenling geboren op 22 mei 2012. Hij is nu dus oud genoeg om een nieuwe thuis te vinden.

Het is geen geplande dekking, ik ben geen fokker, doch heb er wel alle liefde in gestoken om dit mannetje gezond en wel te laten opgroeien. Hij is werkelijk super lief en aanhankelijk. Hij komt bij thuiskomst steevast groeten, wordt graag geaaid en ronkt er dan op los. Het is een rustig kereltje zoals het karakter van de pers beaamd. Heb lang gedacht om hem zelf te houden maar door plaatsgebrek moet ik hardnekkige keuzes maken. Dan geef ik hem liever een andere liefdevolle thuis waar hij meer plek heeft.

Hij is nagekeken door de dierenarts, 2x ingeënt en meermaals ontwormd. Natuurlijk heeft hij hier een boekje van. Hij is vlooienvrij en zindelijk. Heb zelfs foto's van wanneer hij op de kattenbak ging omdat ik zo trots was dat het in orde was.

Zijn moeder is een seal tortie point pers zonder stamboom, zij is aanwezig aangezien ze mijn katje is en ik duidelijk terug ben waardoor ze niet meer op logement is.
Zijn vader is een chinchilla pers met stamboom, van hem heb ik foto's, hij is dus de kater die aanwezig was bij het logement dus is niet aanwezig.

Let wel op, hij is een pers, dus natuurlijk heeft hij ook de nodige verzorging nodig. Borstelen, oogjes uitkuisen, etc. Ben je een zorgend type? Dan is er zeker geen probleem. Je krijgt er ook zoveel liefde voor terug. Voordelen zijn wel dat je hem bv. zeker niet in je gordijnen zal terugvinden, hij is zeker niet vernielzuchtig.

Hopelijk tot ziens
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger