super lief kitten 9 weken oud !!!

ik bied helaas mijn lieve kitten Mimi te koop aan. ik heb haar gister nog laten inenten en laten ontwormen,ze heeft een paspoort met daarin alle spuitjes enz die ze bij de dierenarts heeft gehad,ze is super gezond en speels, ik heb er een nieuwe kattenbak bij,grote zak korrels, ze heeft een mooie mand van lex en max,een krabpaal,2 bakjes voor haar eten,ze heeft heel wat speeltjes allemaal nieuw,het is een meisje,ze houd van aandacht is heel sociaal,wil bij je op schoot,maar zit ook graag op de vensterbank na buiten te kijken,ik heb haar mimi genoemd maar uiteraard kun je haar zelf een andere leuke naam geven,wat ik zo leuk aan haar vind is dat ze luistert,haha echt als je zegt kom loopt ze mee.of kom na boven,gedraagt zicg voorbeeldig,gaat ook heel leuk met kleine kinderen om,ik moet haar helaas wegdoen omdat ik niet vaak thuis kan zijn voor haar,en dat vind ik zielig,ik wil er maar 100 euro voor en dan krijg je er de hele uitzet bij.heb nog een hele voorraad eten voor haar d us voorlopig kost ze u helemaal niets,ze zoekt een warm leuk nieuw huisje,wie ow wie wilt mimi een leuk thuis geven!! ik heb nu helaas geen foto kunnen plaatsen maar ze is grijs wit heel apart gestreept heb een foto van google gehaald ze is precies zoals het derde kitten op de foto,de lichtste zeg maar

bellen mag 0687325624
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger