Zeer mooie witte maine coon parel met stamboom

"Mains of Acadia" is een kleine hobby cattery,die zo af en toe een nestje fokt,en aangesloten is bij Mundikat.

Hallo kattenvrienden,laat ik mij even voorstellen,ik ben een white solid Maine Coon poesje,geboren op 29-04-2012 met een mooie stamboom,en nu een half jaartje oud.
Vindt het reuze gezellig bij mijn huidige bazinnetje,maar kijk toch graag uit naar ander personeel met een gouden mandje die mij liefdevol willen verzorgen en vertroetelen.
Mijn broertje is al verhuisd.
Ik ben lief en speels,maar af en toe ook wel eens ontdeugend,zoals een kitten betaamt.
Bij mijn huidige bazinnetje ben ik in de huiskamer opgegroeid,samen met mijn vader,moeder en een paar tantes,en 2 blaffende wezens,wat mijn bazinnetje hondjes noemt.
Ook ben ik bij de dierenarts geweest,nagekeken en gezond bevonden,goed horend,2x ingeent,gechipt,meerdere malen ontwormd en preventief behandeld tegen vlooien.
Mijn vader is een white solid XXL kater,en mijn moeder is black smoke.
Mijn ouders zijn getest op: Fiv/Felv - HCM 1 en 3 - SMA - PKD - PKDef - PL - bloedgroepbepaling.
Alle testen zijn goed en zijn alle ter inzage.
Ook heeft mijn vader de BEARtest ondergaan,en is geheel goed horend.
Bij mijn verhuizing krijg ik mijn stamboom,eigendomsbewijs,EU dierenpaspoort met gezondheidsverklaring,koopcontract,een verassing en een zakje voer voor de eerste dagen mee.
Bel of mail gerust als U vragen heeft,of een afspraak te maken om mij vrijblijvend te bewonderen.
Mijn bazinnetje heeft de koffie dan klaar.
U kunt mij vrouwtje bereiken op 0343452098 of 0614395384

Met vriendelijke groet "Mains of Acadia"


onzin biedingen worden door mijn bazinnetje verwijderd.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger