kittens 27 april 2011

Aangeboden: kittens 27 april 2011 Prijs: € 125,00

hoi hoi

de kittens zijn geboren sinds 27 april 2011
het rood harig is een meisje en de 2 andere mannetjes die lijken ook het meest op de mama poes
ik had eerst een andere advertensie maar blijkt dat ik 43 mensen heb voor de poesjes,..
dus een probleem want heb er maar drie
ik verkoop ze vanaf 125 euro per stuk wegens ik vind als iemand een kitten wil,echt wil..
dan heb je er echt alles voor over
het gaat me echt niet om het geld maar wil echt dat ze een goed thuis vinden en veel liefde en aandacht krijgen
want het is erg moeilijk voor mij om ze weg te moeten doen
als het aan mij afging hou ik ze alle drie maar woon niet alleen dus..
ze zijn nu drie weekjes dus nog drie weekjes bij de mama en dan mogen ze weg..
voor de mensen wie ik ging mailen halaas ben ik al jullie gegevnes kwijt dus hoop snel van jullie te horen,
mijn laptop is onlangs gecrasht vandaar ik alles kwijt ben
mvg stephanie
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger