wegens allergie thuis gezocht voor poes en 2 katers

Aangeboden: wegens allergie thuis gezocht voor poes en 2 katers Prijs: Gratis

Wegens allergie van mijn partner zoek ik, met pijn in het hart, een goed thuis voor mijn 2 katers en poes.
Het gaat om langharige poes Minette, 5 jaar (gesteriliseerd), zij is een kruising tussen een Noorse boskat en een schildpadkat, een kortharige rood met wit gemarmerde kater Monchou van 5 jaar (gecastreerd) en kortharige zwarte kater Tijger van 17 jaar (gecastreerd en gechipt).
De lieverds wonen sinds kitten af aan bij mij in huis. Ze zijn gewend binnen te zitten, aangezien ik in een appartement woon.
Ze komen wel op het balkon, waar hun kattenbak staat.
Graag wil ik de katten samen geplaatst hebben, aangezien Tijger op leeftijd is en ik het hem niet wil aandoen alleen te plaatsen.
Ik ben bang dat hij dan wegkwijnt.
Minette is al eens alleen geplaatst, en zij miste de andere katten zo erg dat zij 2 dagen mauwend onder de bank heeft gezeten zonder te eten en te drinken. Dit wil ik haar niet nog eens aandoen.
Ik hou ontzettend veel van ze, daarom wil ik graag de katten zelf komen brengen. Toebehoren zoals kattenmanden, reismanden, kattenbakken e.d. krijgt u erbij.
Maandag 2 mei hebben ze hun jaarlijkse inenting kattenziekte/niesziekte en een ontwormingskuur gehad.
Allen zijn door de dierenarts gezond verklaard.
Tijger is 17, maar dat zie je nergens aan terug. Hij is levendig, ziet er prachtig uit en zit strak in zijn vel.
Monchou is in het begin wat schuchter, maar als hij eenmaal gewend is, is hij een echte knuffelkont!
Ook Tijger komt graag bij je zitten.
Minette is een pittige tante, ze weet wat ze wil en wat ze niet wil.
Ze wordt graag aangehaald.
Op dit moment woon ik in Amersfoort, maar ik ga verhuizen naar de Achterhoek (omgeving Doetinchem).
Het zou geweldig zijn als de katten ook in die omgeving geplaatst kunnen worden, maar elders in het land is ook geen probleem.
Ik hoef geen vergoeding voor de dieren te krijgen, als ik maar weet dat ze goed terecht komen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger