Laatste savannah katertje (wegens annulering)

Aangeboden: Laatste savannah katertje (wegens annulering) Prijs: N.o.t.k.

Mijn savannah f5 silver had een nestje van 4 prachtige kittens. Ik heb hiervan nog 1 katertje die een nieuw huisje zoekt. Hij is inmiddels meerdere keren ontwormd en ingeent. Hij groeit op in huiselijke kring. Het is de stevigste van het nest, en is de hele dag bezig om nieuwe kattenkwaad uit te vinden. Ik vraag voor dit diertje echt niet de hoofdprijs, maar ik verwacht wel dat hij een goed huisje krijgt. Als u interesse heeft in dit diertje, dan hoor ik het wel. Bellen vind ik persoonlijker.
meer info


1 reacties:

Cindy zei

Ik kan helaas niet zien van wanneer de advertentie is. Kunt u mij vertellen of katertje er nog is?

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger