Supermooie en lieve maine coon kitten te koop!

Hierbij bied ik mijn supermooie red tabby mackerel white maine coon poes te koop aan. Ik ben recent gaan samenwonen en heb een andere baan, waarbij helaas blijkt dat de poezen toch niet geschikt zijn voor mijn vriend, en ik heb geen tijd om ze alleen alle aandacht te geven die ze verdienen.
Gioia (op de 2e foto links) is bijna 7 maanden, in het bezit van een stamboom, gechipt, altijd netjes geent en ontwormd. Ze belooft echt een grote maine coon te worden, en is recent gesteriliseerd (omdat dit verplicht was volgens het koopcontract). Het is echt een schatje, die altijd bij je komt knuffelen en kopjes halen.
Ze is niet gewend om buiten te lopen, maar een omheinde tuin of ren zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Gioia heeft een heel klein knikje aan het eind van haar staart. Deze zie je nauwelijks , maar je voelt hem wel duidelijk. Zij heeft hier verder geen last van. Ik heb haar voor 600 euro gekocht van de fokker.
Een goed tehuis is erg belangrijk! Het liefs t ook met een speelkameraadje voor Gioia. Mijn andere poes heb ik reeds verkocht, en ik merk aan Gioia wel echt dat ze een andere poes mist. Graag reactie via de mail of telefoon.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger