britse korthaar kitten poesje wit (niet doof of blind)!!

Aangeboden: britse korthaar kitten poesje wit (niet doof of blind)!! Prijs: € 150,00

hallo ik ben een prachtig wit poesje met 1 groen en 1 blauw oog ,maar doof of blind ben ik gelukkig niet ik hoor en zie alles heel goed ik eet en drink ook al een tijdje zelfstandig en ik weet heel goed wat een kattenbak is en wat je daar op moet doen ik ben dus al zindelijk wel heb ik een iets korter staartje die vrijwel altijd recht omhoog staat als een antene je kan me dus overal volgen haha nou ja als je verder nog wat over me wil weten kan je me baasje bellen en als je me graag wil hebben dan mag je me komen halen ook op zondag is mijn baasje bereikbaar nou alvast een pootje en wie weet tot straks
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger