Kitten Britse Korthaar - Abbesijn

Aangeboden: Kitten Britse Korthaar - Abbesijn Prijs: € 200,00

Met pijn in mn hart moet ik nu al een goed tehuis zoeken voor mijn lieve kitten. Mijn oudere poes kan haar absoluut niet accepteren en vanwege persoonlijke omstandigheden kan ik ze niet langer goed daarin begeleiden. Daarom gun ik dit lieve dier een beter thuis.

Pebbles (zo heb ik haar genoemd maar daar luistert ze nauwelijks nog naar hihi) is geboren 5 mei 2011, volledig zindelijk, bijzonder lief, aanhankelijk en heel erg speels. Ze is ingeent (2x) en ontwormd. UIteraard heb ik het entingsboekje. Ze is (nog?) niet gewend buiten te spelen. Haar moeder is een britse korthaar (met stamboom) en haar pa Abbesijn (van de buren - was een ongelukje geloof ik:-)) Maar veel belangrijker is dat het echt de liefste en aanhankelijkste poes is die ik in tijden heb meegemaakt!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger