Familie(s) gezocht voor 2 Britse kortharen (Silver Tabby)

Aangeboden: Familie(s) gezocht voor 2 Britse kortharen (Silver Tabby) Prijs: € 0,00

Wegens omstandigheden ben ik genoodzaakt een nieuw huis te zoeken voor onze katers Alwin & Benjamin.

Alwin is 5 en Benjamin 4 jaar oud. Alwin en Benjamin zijn van het ras Britse Korthaar, het zijn twee zilverkleurige tabby's, Alwin is gestreept en Benjamin gevlekt. Ze zijn allen zindelijk. De katers zijn "geholpen" en voorzien van een paspoort en stamboom. Ze hebben een vriendelijk en warm karakter en zijn echte gezelschapsdieren. Helaas kan ik ze de aandacht die ze verdienen niet meer geven.

Ik hoef geen geld voor ze te ontvangen. Het enige wat ik graag zie is dat ze goed terechtkomen. Het liefst plaats ik Alwin en Benjamin bij elkaar op één adres, gezien het feit dat ze dezelfde vader delen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger