Lightning, een wit Brits Korthaartje zoekt paleisje!

Aangeboden: Lightning, een wit Brits Korthaartje zoekt paleisje! Prijs: € 550,00

Hallo,

Ik, Lightning, ben een lekkere actieve jongen met een flink gewicht: op 12 weken leeftijd woog ik al 1,9+kg!
Samen met mijn 3 broertjes ben ik op 08-05-2011 geboren.

Ik krijg een complete knapzak mee als ik verhuis:
- Papa (blauw) & Mama (wit) zijn beiden recent getest op Fiv/Felv, HCM Echo & PKD. (erfelijke ziektes)
- Mama heeft ook een BAER-test (voor de oortjes) gehad toen ze kitten was.
Ook ik heb deze test gehad. Ik hoor aan de rechterkant niet helemaal goed, maar dat zal je nooit merken aan mij. Ik compenseer dat prima met mijn linkeroor dat alles perfect hoort!
- 2x enting
- 3x Ontworming
- 1x preventief behandeld tegen beestjes
- Een chip, als ik dan per ongeluk ontsnap; kunnen ze door te scannen altijd weten waar mijn personeel verblijft en mijn warme mandje staat!
- EU Paspoortje
- Neocat Stamboom
- Uiteraard krijg ik ook een uitgebreid kittenpakketje mee!
- Ook ben ik al Gecastreerd

Ik hoop dat ik me goed voorgesteld hebben en vooral niet gezegd heb dat ik ook een ongelofelijke deugeniet kan zijn!
Kinderen vind ik wat eng, maar als zij mij rustig benaderen kan ik daar zeker aan wennen.
Een poezenspeelmaatje zou ik ook geweldig vinden!
Ik mag per direkt verhuizen, ben al 13 weekjes oud!

Denk je dat je mij een super toekomstig huisje kan geven, of je hebt vragen over mij: Mail dan met mijn personeel!
Wel verwacht zij een fatsoendelijk mailtje met voorstelling van het paleisje, omgeving, voeding, ervaring etc etc.

Groetjes,
Beautiful Nature's Lightning
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger