***Zeer aanhalig BRITSE KORTHAAR katertje* Mag meteen mee!!!

Aangeboden: ***Zeer aanhalig BRITSE KORTHAAR katertje* Mag meteen mee!!! Prijs: € 150,00

Op 16 april 2011 is mijn prachtige ragdoll poes Mexx bevallen van 5 prachtige kittens.
Het was een zeer zware bevalling voor mexx maar gelukkig is alles weer achter de rug en gaat alles nu uitstekend met moeder en kids.
Het was even een verrassing wie de vader was aangezien ze door mijn heilige birmaan dekkater en mijn britse korhaar dekkater gedekt was, maar wat ik eigenlijk al verwacht had is ook zo. Diesel mijn Britse korthaar is de vader. (Voor de foto van de vader klik op mijn advertenties en dan me Britse korhaar dekkater is de vader). Daardoor worden de kittens ook kortharig!

Het nest bestaat uit:
2 Golden tabby's poesjes BEIDE VERKOCHT
1 Silver tabby kater VERKOCHT
2 Red tabby Katers met witte voetjes 1 VERKOCHT nog 1 BESCHIKBAAR

Het overgebleven katertje is lekker aanhankelijk, komt graag bij je op schoot, zeer nieuwgierig, maar kan ook heel rus tig wezen en lekker op z'n krappaal liggen slapen.
Ook komt hij s'morgen op je af stormen, en zo snel je zit gaat hij gauw bij je op schoot!!
kitten is helemaal zindelijk, krapt zijn nagels keurig aan de paal!

De kittens mogen het nest verlaten met 9 weken.
Ze zijn dan ontwormd, ont vlooid en zullen een prachtig kittenpakket mee k rijgen.
De kitte ns groeien op in huis houdelijke kring en zullen dan ook gewend zijn aan de stofzuiger,een grote hond (is nog een pup) harde muziek en kinderen (deze hebben wij zelf niet maar komen regelmatig over de vloer).

Uiteraard bent u van harte welkom om de kittens te komen bezichtigen.
Heeft u nog vragen of wilt u meer foto's van moeder of haar kroost hoor ik dat uiteraard graag.
ook opa en oma en een tante zullen aan wezig zijn als u het kitten komt bezichtigen.
U kunt ook bellen op 0640291034 dan kunnen we meteen een afspraak maken, mocht i k niet opnemen spreek dan even me voicemail in dan bel ik u zo spoedig mogelijk terug!

GAAT U OP VAKANTIE ? ?? KITTENS MOGEN EVE NTUEEL NA U VAKANTIE OPGEHAALD W OR DEN OF WEER KOMEN LOGEREN!!!!

Groetjes suzanne
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger