Wit & Lilac Britjes zoeken paleisje!

Aangeboden: Wit & Lilac Britjes zoeken paleisje! Prijs: Op aanvraag

Hallo,

Ik, Lightning, ben een lekkere actieve Witte Brit kerel.
Samen met mijn 3 broertjes ben ik op 08-05-2011 geboren.
En dan is het mijn beurt; Flame, een lilac kerel.
Wij zijn beiden al over de 2,5 kg en lijken flinke kerels te worden! (op de foto's waren wij 11 weekjes)

Wij krijgen een complete knapzak mee als we verhuizen:
- Papa (blauw) & Mama (wit) zijn beiden recent getest op Fiv/Felv, HCM Echo & PKD. (erfelijke ziektes)
- Mama heeft ook een BAER-test (voor de oortjes) gehad toen ze kitten was.
Ook ik (lightning) heb deze test gehad. Ik hoor aan de rechterkant niet helemaal goed, maar dat zal je nooit merken aan mij. Ik compenseer dat prima met mijn linkeroor dat alles perfect hoort!
- 2x enting
- 3x Ontworming
- 1x preventief behandeld tegen beestjes
- Een chip, als ik dan per ongeluk ontsnap; kunnen ze door te scannen altijd weten waar mijn personeel verblijft en mijn warme mandje staat!
- EU Paspoortje
- Neocat Stamboom
- Uiteraard krijgen wij ook een uitgebreid kittenpakketje mee!
- Ook zijn wij al Gecastreerd

Wij hopen dat we ons goed voorgesteld hebben en vooral niet gezegd hebben dat wij ongelofelijke deugenieten zijn!
Poezenspeelmaatjes vinden wij super, Kinderen vinden wij wel wat eng, maar zouden daar met wat tijd wel aan kunnen wennen.
Wij houden van een knuffel, maar alleen als wij daar zin in hebben; geen geforceerd gedoe voor ons!
Indien u meteen een schootkat verwacht; kunt u beter verder zoeken, wij gaan even tijd nodig hebben om te kunnen wennen.

De dierenarts hebben wij als 'slecht' geinterpreteerd; daardoor vinden wij vreemde handen toch wat eng!

Denk je dat je ons een super toekomstig huisje kan geven, of je hebt vragen overons: Mail dan met ons personeel!
Wel verwacht zij een fatsoendelijk mailtje met voorstelling van het paleisje, omgeving, voeding, ervaring etc etc.

Groetjes,
Beautiful Nature's Lightning & Flame
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Raskatten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger